.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار ناجا نسبت به مصرف مواد مخدرجديد

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران نسبت به شيوع و مصرف انواع جديد و خطرناك مواد مخدر بين نوجوانان و جوانان هشدار داد .

به گزارش شمال نیوز ،سرهنگ "غلامرضا غلام نژاد" روز يكشنبه به خبرنگار ايرنا در ساري گفت : اخيرا نوعي ماده مصنوعي به نام "پان كراك" در بين نوجوانان و جوانان با تبليغاتي كاذب و با نام‌هاي مختلف با پيشوند پان شيوع يافته است.

وي اظهارداشت: الگوي مصرف مواد مخدر از شكل تركيبات سنتي به مواد مخدر صنعتي وشيميايي متمايل شده است.

وي ادامه داد : پان كراك يك نوع ماده مخدر صنعتي شيميايي است كه عوامل فرصت‌طلب و سودجو آن را به عنوان خوشبوكننده دهان به جوانان و نوجوانان مي‌فروشند.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان تصريح كرد : البته اين مواد هنوز به طور جدي وارد استان نشده ولي در بعضي ازاستان‌هاي كشور بخصوص استان‌هاي شرقي مصرف اين ماده خطرناك شيوع پيدا كرده است.

سرهنگ "غلام نژاد" بيان داشت : پان كراك تركيبي از آهك، تنباكو، خاكستر، ادويه‌جات معطر ساخارين، اسانس‌ها و افزودني‌هاي غيرمجاز است و در برخي موارد تركيباتي همچون آرسليك كربنات، منيزيم و سرب نيز در اين مواد يافت مي‌شود.

وي اضافه كرد : پان كراك در اشكالي مانند پودر ، آدامس و پاستيل توزيع شده و به صورت مكيدني و جويدني از آن استفاده مي‌شود.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به تعطيلات نوروزي و هجوم مسافران نوروزي به اين استان از مردم خواست از خريد و فروش هرگونه آدامس‌هاي غير مجاز از دكه‌ها و افراد غريبه خودداري نمايند.

وي همچنين از مردم استان خواست : چنانچه بسته‌هاي مشكوك از سوي افراد غريبه و مشكوك به عنوان هديه و يا به عنوان خوراكي به آنان پيشنهاد شده از مصرف آن جدا خودداري و موارد مشكوك را سريعا به فوريتهاي پليس ‪۱۱۰‬ اطلاع دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.